MUZEUM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

GŁÓWNA KSIĘGOWY/A PEŁEN ETAT 

Miejsce pracy: Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim 

Planowany termin zatrudnienia: 

bezpośrednio po rekrutacji lub w terminie dogodnym dla kandydata 

Termin składania ofert: 29 sierpnia 2025 r. (piątek) do godziny 15:00

Do głównych zadań należy prowadzenie rachunkowości instytucji zgodnie z ustawą o rachunkowości i innymi obowiązującymi przepisami, sporządzanie i nadzór nad dokumentacją finansowo – księgową, przygotowanie sprawozdań finansowych i budżetowych, obsługa rozliczeń podatkowych i  ZUS, planowanie i kontrola budżetu, prowadzenie inwentaryzacji oraz nadzór nad gospodarką kasową i funduszami celowymi. Stanowisko obejmuje również opracowanie i aktualizację wewnętrzną procedur finansowych, współpracę z innymi działaniami oraz odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość realizacji zadań finansowo – księgowych jednostki. Szczegółowe informacje o zakresie zadań na stanowisku znajdują się na BIP Muzeum:

https://muzeumpiotrkow.bip.wikom.pl/strona/oferty-pracy

WYMAGANIA:

Osoba ubiegająca się o stanowisko Głównego Księgowego powinna spełniać zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz.U. z 2024 poz. 1530 ze zm.) następujące wymagania:

1) doświadczenie zawodowe w prowadzeniu pełnej księgowości;

2) doświadczenie w pracy w sektorze publicznym;

3) znajomość obsługi programu: Vulcan i systemu Płatnik oraz biegła obsługa pakietu MS Office;

4) znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych, a w szczególności przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej;

5) znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego (podatek dochodowy od osób prawnych, osób fizycznych);

6) umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;

7) sumienność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, dyskrecja, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, wysoka kultura osobista;

8) biegła obsługa urządzeń biurowych;

9) bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność wyznaczania priorytetów i pracy pod presją czasu;

10) umiejętność pracy w zespole i zarządzania.

OFERUJEMY:

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu;

2) stabilne warunki pracy w instytucji kultury o ugruntowanej pozycji;

3) możliwość rozwoju zawodowego;

4) pakiet socjalny (ZFŚS),

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do dnia 29 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00 bezpośrednio w sekretariacie Muzeum lub przesłać na adres: Muzeum – Muzeum w Piotrkowie Trybunalskim ul. Dmowskiego 47 97-300 Piotrków Trybunalski lub drogą elektroniczną: sekretariat@muzeumpiotrkow.pl

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

1)  Curriculum Vitae;

2)  list motywacyjny;

3) oświadczenie kandydata o spełnieniu niezbędnych wymagań, o których mowa w postępowaniu rekrutacyjnym;

4) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji;

5) opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada);